Thursday, June 19, 2014

Snart helg - ti ting å være glad for!


På lørdag blir det lønsj hos Mari-Louise med den überfine veggisbloggen

Snart er det 365 dager til vi gifter oss på Urdihuset med vielse i Tårnsalen i KODE4

Om mindre enn to måneder blir det tre uker i leilighet i Antibes

Har vært på etterkontroll etter fødsel og kan straks svømme igjen! Og drikke cava! ( og støvsuge..) 

Har en flink samboer som har fått 100 000 i støtte for å skrive bok om det han brenner mest for

Har to friske, små sønner som gir livet litt mer piffi hver eneste dag

Er i permisjon og kan gå trilletur og besøke kafeer når jeg lyster

Snart skal vi selge Ms leilighet og kan endelig pusse opp kjøkkenet

Snegler meg avgårde i Donna Tarrts siste roman, og har dermed mye god prosa i vente

I morgen kveld blir det sushi og cava med min kjære for å feire helgens ankomst!

Hva håper du å få ut av helgen?

Mine favorittblogger for tida:
Glade ting
Koffeine
Hei Astrid

5 comments:

Ingvild S L said...

Silje! Så gøy at du skriver :)

Silje said...

Ingvild! Takk for kommentar! Da har jeg i alle fall én leser:)

Unknown said...

Hei! Eg fann bloggen din. Kjekt å lese. Kjekt å bla litt bakover i bloggen også. Håpar at du kjem til å skrive meir :-)

Astrid said...

Elsker innlegg som dette! Enig med Mari-Louise; håper du skriver mer :)

Ine said...

Datt inn hit fra (Hei) Astrid - så fin blogg! Og så hyggelig å få være med på en sånn liste, da :)